Inici | Oferta Educativa | Infantil

Infantil

Educació en un entorn de confiança

Etapa de descoberta

Educació Infantil és l’etapa de la descoberta en la qual l’infant aprèn a partir de les experiències i vivències pròpies. És el moment de contribuir al desenvolupament emocional i afectiu, físic i motor, social i cognitiu dels infants en un clima d’afecte i confiança, on cada alumne sigui el protagonista del seu propi procés d’aprenentatge, respectant l’evolució global de cada infant.

Al llarg de l’etapa d’educació infantil els nens i les nenes hauran d’anar desenvolupant les capacitats que els permetran créixer integralment com a persones en el món actual.

Ho faran a l’entorn dels eixos següents:

Aprendre a ser i actuar de manera cada vegada més autònoma

Aprendre a ser i actuar de manera cada vegada més autònoma Aprendre a ser i actuar de manera cada vegada més autònoma Aprendre a ser i actuar de manera cada vegada més autònoma Aprendre a ser i actuar de manera cada vegada més autònoma

APRENDRE A SER I ACTUAR DE MANERA CADA VEGADA MÉS AUTÒNOMA

Els alumnes desenvolupen tots els seus potencials, fent activitats que els porten a descobrir, a adquirir més autonomia i iniciativa, a assolir progressivament seguretat afectiva i emocional i fer-se una imatge positiva d’ells mateixos i dels altres.

Aprendre a pensar i comunicar

Aprendre a pensar i comunicar Aprendre a pensar i comunicar Aprendre a pensar i comunicar Aprendre a pensar i comunicar

APRENDRE A PENSAR I COMUNICAR

Estimulem els diferents llenguatges com a mitjans d’expressió i de comunicació. Ajudem als nostres alumnes a organitzar i exposar les vivències, a cercar informacions, a treballar de manera cooperativa, i a avançar en la construcció del pensament propi.

Aprendre a descobrir i tenir iniciativa

Aprendre a descobrir i tenir iniciativaAprendre a descobrir i tenir iniciativaAprendre a descobrir i tenir iniciativaAprendre a descobrir i tenir iniciativa

APENDRE A DESCOBRIR I TENIR INICIATIVA

Creem un entorn de benestar que permeti viure, expressar, jugar, relacionar-se, mitjançant l’observació i exploració de l’entorn immediat, amb una actitud de curiositat i respecte. Projectes que estimulen reptes, integrem TIC i fem sortides i colònies.

Aprendre a conviure i habitar el món

Aprendre a conviure i habitar el mónAprendre a conviure i habitar el mónAprendre a conviure i habitar el mónAprendre a conviure i habitar el món

APRENDRE A CONVIURE I HABITAR EL MÓN

Potenciem l’aprenentatge entre iguals i fomentem activitats amb els companys i mestres per conèixer i aplicar habilitats i normes socials. Treballem perquè els nostres alumnes es comportin d’acord amb unes pautes de convivència.

Impulsem projectes per a assolir unes habilitats i uns valors concrets

Playtime

És una àrea dinàmica on la clau està en descobrir i explorar l'entorn mitjançant jocs, cançons i danses. La llengua vehicular d'aquesta àrea és l'anglès i, per tant, prenen consciència del vocabulari i estructures gramaticals de manera molt vivencial.

Robòtica

Projecte transversal d’innovació del centre on treballem la Ofimàtica, la Robòtica i la Programació des d’Infantil fins a Batxillerat. Aquests nous llenguatges els integrem en un aprenentatge pràctic i dinàmic on, a partir del coneixement de les eines bàs

Els hàbits saludables: l’alimentació

Aquesta pràctica es basa en reforçar els hàbits alimentaris en els més joves per tal que assoleixin i prenguin consciència de la importància que té l’alimentació a les nostres vides.

Rubí Balla: Campanya de danses tradicionals a les escoles

L’escola, enguany, participa en el Pla de dansa a l’escola: l’Esbart Dansaire de Rubí, amb la col·laboració del servei educatiu de l’Ajuntament, fa una aposta perquè molts infants rubinencs aprenguin a expressar-se amb la dansa tradicional.

Reciclem a l'escola

Des de ben petits prenem consciència de la importància que té el reciclatge per cuidar el medi ambient. Desenvolupem el sentit de responsabilitat cap al nostre planeta per tal de garantir un futur més sostenible.

Interioritat

Acompanyem als infants a descobrir el seu món més íntim, el seu potencial interior, i els ajudem a posar nom a allò que experimenten. Educar la interioritat afavoreix el desenvolupament de capacitats que ajuden al desenvolupament integral de les persones.

Educació emocional

Donem als nostres nens i nenes estratègies que els ajudin a regular les seves emocions, a posar nom a allò que els passa i a afrontar situacions adverses amb més probabilitats d'èxit.

Consciència fonològica

Ajudem als nostres infants a percebre els fonemes en paraules, a descobrir la seva existència i a discriminar-los, així com a fer la connexió entre els fonemes de les paraules i les lletres de l'alfabet.

Pràxies

A EI3 fem pràxies a través d'accions de contes per ajudar al desenvolupament de l'aparell bucofonador i la musculatura implicada en la part comunicativa. Ajuda a que els infants prenguin consciència del posicionament de les articulacions i la llengua.

Anglès a través dels contes

Ens iniciem en la llengua anglesa mitjançant contes populars. Un conte vehicula el trimestre, tot servint de guia per aprendre d'una forma divertida el vocabulari treballat i per ajudar a potenciar l'expressió oral en aquesta llengua.

Apadrinament lector

Els alumnes d'Educació Infantil 5 anys i de 4t de primària s'emparellen com a fillols i padrins amb la finalitat de millorar la lectura i fomentar les relacions interpersonals.

Projectes

Amb els projectes aconseguim respondre a la necessitat de saber, a l'interès per aprendre i al seu procés: fer-se preguntes, tenir curiositat, buscar informació, comunicar-la i fer-la significativa, tot relacionant-la amb aprenentatges anteriors.

Racons d'aprenentatge

Organitzem l'aula en cinc espais d'aprenentatge, dos de matemàtiques, dos de lectoescriptura i un de noves tecnologies. Els alumnes, distribuïts en petits grups, participen activament en el seu aprenentatge de manera autònoma i flexible.

Família a l'escola

Les famílies poden venir a les aules d'infantil una tarda a la setmana a explicar un conte o a fer alguna activitat concreta per tal d'implicar-se en el món educatiu dels seus fills, nets, nebots...

Tutores d'INF3

  • Marta Escudé

    Tutora INF3A

  • Neus Caballé

    INF3B

  • M. Àngels Sáez

    Tutora INF3C

    Equip d’Innovació Pedagògica

    Equip FEAC

Tutor/es d'INF4

  • Oriol Tortosa

    Tutor INF4A

    Coordinador Infantil

    Consell Escolar

  • Noemí Pastor

    Tutora INF4B

    Equip Pastoral

  • M. Carmen Quiles

    Tutora INF4C

Tutores d'INF5

  • Anna Rizo

    Tutora INF5A

  • Montse Caba

    Tutora INF5B

  • Joana Torrejón

    Tutora INF5C

Adscrites d'INF

  • Adelaida Soler

    Mestra adscrita a Infantil

    Equip Multimèdia

  • Isabel Gil

    Mestra adscrita a Infantil

    Equip d’Orientació

  • Meritxell de Gràcia

    Mestra adscrita a Infantil

  • Helena Fajula

    Mestra adscrita a Infantil

INF3

INF3A: Dimarts de 15 h a 16 h.

INF3B: Dimarts de 15 h a 16 h.

INF3C: Dimarts de 15 h a 16 h.

INF4

INF4A: Dijous de 16 h a 17 h.

INF4B: Dimarts de 12 h a 13 h.

INF4C: Dilluns de 16 h a 17 h.

INF5

INF5A: Dimarts de 16 h a 17 h.

INF5B: Divendres de 9 h a 10 h.

INF5C: Dimecres de 12 h a 13 h.

Portes Obertes Rubí

Contacta

Ens vols conèixer?

Concertem una visita

CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.
Imatge CAPTCHA
Introduïu els caràcters que es mostren a la imatge.